czwartek, 12 maja 2022

Czwartek

 Tkwię w zawieszeniu.

Oglądałam działki ,raz i drugi byłam już blisko decyzji o zakupie. Postanowiłam  jednak, zaczekam, przyznam  nie wiem na co dokładnie .Ceny są  masakryczne to raz. Strata wszystkich oszczędności wydaje się mało rozsądną alternatywą . Chciałabym ,żeby ten kawałek ogródka miał fajną lokalizację ,nie zależy mi na murowanej altanie, jednak działka zupełnie ciekawie obsadzona ,i w odpowiedniej cenie nie miała nic, ani kawałka dachu , ani wody ,ani prądu. Myślę sobie ,a gdyby zachciało mi się siku ,jechać 10 km do domu ? Po drodze z 10 sygnalizacji świetlnych .Inna działka w sensownej granicy cenowej ,z rozwaloną altaną i iglakami pośrodku,zamiast bawić się ziemią ,miałabym karczować i remontować ? Nie tego przecież chcę. 

Z pracą ; nieciekawie. Opieka nad dziećmi ,albo sprzątanie. Jeżeli stanę przed musem wyboru z tych opcji wybiorę sprzątanie. Za dziećmi nie przepadam ,wychowanie mojej dwójki było dla mnie trudną i wyboistą drogą.  Pierwsze dziecko ,mąż alkoholik ,uciekłam tak jak stałam ,chwytając 3 miesięczne niemowle ,kiedy gonił mnie z siekierą po podwórku. Ojciec mnie przyjął ,pod warunkiem ,ze nie będę w czasie jego obecności wychodzić z  pokoju. No cóż .Nikt nigdy chyba tyle czasu na placach zabaw i parkach nie spędzał co ja. Nie było jednak tak zle ,pracowałam głownie na nockach , Po pracy odprowadzałam dziecko do żłobka ,przedszkola,gotowałam posiłek  ,trochę spałam ,potem szłyśmy do  parku ,kina,koleżanki. Spokojne ,nawet nudnawe życie poświęcone wychowaniu córki ,swojego życia nie miałam.

Druga córa  ; chorowała ,chorowała i płakała przez kilka lat .Od lekarza do lekarza ,od jednego specjalisty do drugiego ,po drodze szpitale. Z tego powodu właśnie założyłam swoją działalność ,żeby mieć swoje pieniądze choć na waciki .

Jutro planuję rower ,czas oderwać się od komputera.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spryciarz

  Maciuś I, czasami daleko jeszcze od domu jestem, a tu nieoczekiwanie, biała kula, z trzęsącym się na kuprze sadełkiem leci do mnie wte pęd...