wtorek, 2 kwietnia 2024

Próba

 próba zdjęć



 Usilnie się prosi w niniejszym poście o nieśmianie się z autorki.

Oświadczam zatem, że wyżej wymieniona zapisała się na zajęcia, które można określić w skrócie "dla wykluczonych cyfrowo" Min. za sprawą pisanego przez nią bloga. Bo nie wie co i nie wie jak i nie chce prosić  o pomoc, bo blog to jej  jak najbardziej prywatna rzecz jest, a i w innych urzędowych operacjach chciałaby sobie radzić sama. Indolencja w ważnych życiowo sprawach mści się po stokroć. Choćby wspomnę swoją księgową, której ufałam, nie sprawdzałam, nie próbowałam nawet przez chwilę dociec co i jak. 

Odważyłam się zatem dodać zdjęcie, pierwsze jest z parku zdrojowego w Ciechocinku ,drugie pokazuje prom przez Wisłę w Nieszawie, niestety czynny będzie od maja, więc popatrzyłam tylko na niego i wróciłam po śladach. 

Na tych zajęciach najważniejsze jest dla mnie przełamywanie obawy przed robieniem czegoś nie tak. Zawsze mi powtarzano, to nie dla ciebie, nie baw się bo zepsujesz, nie męcz się tak, zrobię to 100 razy szybciej. No i są efekty, paraliżuje mnie strach, przed dotknięciem klawisza, ale walczę :)

8 komentarzy:

  1. ej, kobieto Wszystko jest dla ciebie i zawsze jest ok.
    Jak się nie odważysz, to nie będziesz umiała a człowiek uczy się całe życie. kropka. Trochę banałów ale prawdziwych ci tu zostawiam. co to znaczy dokładnie, wykluczonych cyfrowo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykluczone to oczywiście przesada. Jednakże, są osoby, które np. adresu mailowego nie mają, albo też jedna z pań, od momentu zakupu komórki nigdy jej nie aktualizowała. Dla większości to uporządkowanie i usystematyzowanie posiadanych wiadomości. Rzecz jasna wszystko można znaleźć w necie, ale jedne rzeczy łapie się szybko, nieomal metodą osmozy, a inne trzeba młotkiem...

      Usuń
    2. rozumiem i powiem ci, że musze podrzucić temat w kontekście moich seniorów...ale oni raczej są zaopiekowani w tym temacie. nie chcą chodzić na zajęcia informatyczne .

      Usuń
    3. oraz w życiu nie byłam w Ciechocinku.

      Usuń
    4. Powiadam Ci nie musisz, jest sporo ciekawszych miejsc.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Za czym ? Kiedykolwiek tam jestem słyszę disco polo na cały regulator, albo inne majteczki..

      Usuń
    2. Za pobytem w sanatorium, gdzie byłam w grudniu. Cudownie było! I niewiele tych majteczek było słychać.

      Usuń

Białe brzusie

porośnięte, czarnym włosem, widziałam, próbując usilnie nie patrzeć i duże męskie cyce, wielokrotnie mijały mnie,na ścieżce rowerowej kiedy ...