sobota, 20 kwietnia 2024

Wyobrazcie

 sobie, pięcioosobową grupkę osób w wieku koło emerytalnym, przeciskającą się pod płotem,przez dziurę w ziemi,zrobioną pewnie przez zwierzaki, oddzielającym las od autostrady, potem popylającą przez wszystkie jej pasy na drugą stronę, za chwilę ta sama grupa leci z powrotem. Ja, w niebieskim przeciwdeszczowym ponczu pogubiłam w tym szaleńczym pędzie gałązki bzu, a nie po to go zrywałam, żeby zostały poniszczone przez samochody, z kolei koledze podczas czołgania coś wypadło i reszta wróciła aby pomóc  szukać. I po chwili obopot, samochody trąbią, deszcz pada i i niezidentyfikowane osobniki w kolorowych deszczówkach znowu miotają się po asfaltach. Pod drugim płotem autostrady, oddzielającym nas od uliczki i przystanku autobusowego, celu naszej straceńczej misji, ani dziurki w ziemi, ani w płocie idziemy wzdłuż i idziemy, patrzę a zdesperowana koleżanka włazi do góry, po siatce. Uznałam, że to głupi pomysł, potem rozpatrzyłam alternatywy; iść wzdłuż płotu i możliwe, że długo żadnego przejścia nie będzie, możliwe,że prędzej zjawią się służby mundurowe, zawiadomione przez któregoś z trąbiących kierowców. Powrót? Znowu lecieć przez całą szerokość pasm i czołgać się i 6 km z powrotem. W butach już całą wannę miałam. Plecak przez płot, bez przez płot i się wspinam. Siatka miała duże dziury, nie miała kolczastego zakończenia i nie była podłączona do żadnego zródła energii. Cztery osoby przelazły, piąta w najdłuższym ponczo się zaplątalą i wizgało ją to na jedną to na drugą stronę, zależy, którą nogą ruszała. Wspólnym wysiłkiem sciągneliśmy kolegę na odpowiednią stronę i i biegiem na przystanek, następny autobus miał być za 50 min. a ja nawet gacie miałam mokre. Teraz moczę nogi w gorącej wodzie z solami i się zastanawiam, jak to jest jeden baran prowadzi a reszta idzie za nim bezmyślnie i bezrefleksyjnie. Ale przygoda mi się podobała, bo wszystko dobre co się dobrze kończy. Howgh !

8 komentarzy:

  1. no uśmiałam się, gdyż wyobraźnie posiadam. ale stwierdzam za Tobą żeście barany )))) było niebezpiecznie i mam nadzieję, że się nie pochorujecie od tej przygody.
    Długo zastanawiałam się patrząc na Twoje zdjęcie profilowe, czy to jest głowa lalki bez oka a w dziurze widać kota ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ano,dechę mam taką z okrągłymi dziurami weń, moje zabawy z kotem polegają na tym, że on mnie goni, potem ja jego, a kiedy kocurzysko ma dosyć, chowa się za dechę, obserwując mnie przez dziury; uspokoiła się baba czy nie i śmiesznie to wygląda, kiedy on ten pyszczek do dziury przykłada.
    O moje zdrowie się nie martw, myśl o sobie, bo w rzeczy samej Ty się w jakieś lodowcowe klimaty wybierasz, ciekawa jestem efektu dronowych zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale tam ciepło będzie ;-) a efektu to i ja jestem ciekawa.

      Usuń
  3. Wyobraźnię mam zwyrodniałą, więc bez trudu przyszło mi wyobrazić sobie oszalałe stado. Tylko dlaczego się tam w ogóle znaleźliście?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo i ponieważ, grupa zażyczyła sobie postoju zaledwie parę km.od granic miasta. A nasza piątka przekroczyła już wszelki stopień nasączenia wodą i chciała juz i natychmiast do domu.Przewodnik powiada idźcie 5 km prosto i będzie przystanek, nie wspomniał żeby skręcić po drodze do tunelu no i poszliśmy bardzo prosto na końcu natykając się na opisane w poście przeszkody.

      Usuń

Białe brzusie

porośnięte, czarnym włosem, widziałam, próbując usilnie nie patrzeć i duże męskie cyce, wielokrotnie mijały mnie,na ścieżce rowerowej kiedy ...